Yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1-2) bir oto korkuluktur.
Çift Mesafeli Otokorkuluk
Çift Mesafeli Otokorkuluk Özellikleri
Çift mesafeli otokorkuluk Avrupa Standartlarına (EN-1317) göre yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1-2) bir oto korkuluktur.
- Güvenlik gereksinimlerine göre dikme aralıkları 1.33 ,2.00 veya 4.00 metre olabilir.
- Sigma dikme boyu 1900 mm'dir.
- A tipi otokorkuluk rayı kullanılır.
- Rayın yerden yüksekliği 750 mm'dir
- 10000 kg'lık aracın70 km/saat hız ve 15° çarpma açısı ile dikme aralığı 4.00 metre olan sistemde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 2.1(W6) m'dir.
- 13000 kg'lık aracın70 km/saat hız ve 20° çarpma açısı ile dikme aralığı 1.33 metre olan sistemde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 2.5(W7) m'dir.
- Çarpma Şiddeti Seviyesine göre A sınıfındadır.
Çift Mesafeli Otokorkuluğun Uygulama Alanları
- Çift mesafeli oto korkuluk Risk düzeyi normal olan yollarda tercih edilir.
- Düşük çalışma genişliği sayesinde sürücünün güvenliği sağlanır.
- Dikme aralıklarının azaltılması ile çarpma nedeniyle oluşan dinamik ve statik deplasmanlar düşürülebilir.
- Esnek ray sayesinde çarpma esnasındaki hareket enerjisi emilir.
- Bölünmüş yolların orta kısımlarında kullanılır.
Çift Mesafeli Otokorkuluk Galeri
Çift Mesafeli Otokorkuluk Yorumlar
Winenerji Makine ve Enerji Sistemleri Sanayi Dış Ticaret A.Ş. olarak yapımını üstlendiğimiz "90 MW Goudel Power Plant Termik Enerji Santrali" için "800 m2 Alüminyum Ses Bariyeri... Devamı...
We ara SADA AL-KAMAL construction company for work many project inside the Iraq different cities and supply our materials which we neet like handrail, guardrail, gratings from Y... Devamı...
YPC Yapı İnşaat Mühendislik Ticaret LTD. ŞTİ. olarak yapımını üstlendiğimiz “Yeni Üniversite Yolu Kızılırmak Köprü Yapım İşi’nin” 640 m. Dekoratif Yaya Korkuluk ve Oto Korkuluk ... Devamı...