Normal tutma seviyesi sınıfında (N2) bir oto korkuluktur.
Basit Otokorkuluk
Basit Otokorkuluk Özellikleri
- Avrupa Standartlarına (EN-1317) göre normal tutma seviyesi sınıfında (N2) bir oto korkuluktur.
- Basit otokorkuluk güvenlik gereksinimine göre dikme aralıkları 1.33, 2.00 veya 4.00 metre olabilir.
- Sigma dikme boyu 1900 mm'dir.
- A tipi otokorkuluk rayı kullanılır.
- Rayın yerden yüksekliği 750 mm'dir.
- 1500 kg'lık otomobilin 110 km/saat hız ve 20° çarpma açısı ile dikme aralığı 2.00 metre olan otokorkuluk sisteminde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 1.7 m(W5) 'dir.
- 1500 kg'lık otomobilin 110 km/saat hız ve 20° çarpma açısı ile 1.33 metre olan otokorkuluk sisteminde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 1.3 m(W4)'dir.
Basit otokorkuluk çarpma şiddeti seviyesine göre A sınıfındadır.
Basit Otokorkuluğun Uygulama Alanları
- Trafik kaza riskinin daha düşük olan yollarda tercih edilir.
- Düşük çalışma genişliği sayesinde sürücünün güvenliği sağlanır.
- Dikme aralıklarının azaltılması ile çarpma nedeniyle oluşan dinamik ve statik deplasmanlar aza indirgenebilir.
- Esnek ray sayesinde çarpma esnasındaki hareket enerjisi emilir.
Basit Otokorkuluk Yorumlar
Winenerji Makine ve Enerji Sistemleri Sanayi Dış Ticaret A.Ş. olarak yapımını üstlendiğimiz "90 MW Goudel Power Plant Termik Enerji Santrali" için "800 m2 Alüminyum Ses Bariyeri... Devamı...
We ara SADA AL-KAMAL construction company for work many project inside the Iraq different cities and supply our materials which we neet like handrail, guardrail, gratings from Y... Devamı...
YPC Yapı İnşaat Mühendislik Ticaret LTD. ŞTİ. olarak yapımını üstlendiğimiz “Yeni Üniversite Yolu Kızılırmak Köprü Yapım İşi’nin” 640 m. Dekoratif Yaya Korkuluk ve Oto Korkuluk ... Devamı...