YenteYENTE MAKİNE A.Ş.ENGLISH
Basit Mesafeli Otokorkuluk
Yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1) bir oto korkuluktur.

Basit Mesafeli Otokorkuluk

Basit Mesafeli Otokorkuluk

Basit Mesafeli Otokorkuluk Özellikleri

Basit mesafeli otokorkuluk Avrupa Standartlarına (EN-1317) göre yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1) bir oto korkuluktur.

  • Güvenlik gereksimine göre dikme aralıkları 1.33, 2.00 veya 4.00 metre olabilir.
  • Sigma dikme boyu 1900 mm'dir.
  • A tipi otokorkuluk rayı kullanılır.
  • Rayın yerden yüksekliği 750 mm'dir
  • 10000 kg'lık yüklü kamyonetin 70 km/saat hız ve 15° çarpma açısı ile dikme aralığı 2.00 metre olan otokorkuluk sisteminde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 1.7m (W5)'dir.
  • 10000 kg'lık yüklü kamyonetin 70 km/saat hız ve 15° çarpma açısı ile dikme aralığı 1.33 metre olan otokorkuluk sistemde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 1.3m (W4)'dir.
  • Çarpma şiddeti seviyesine göre A sınıfındadır.

Basit Mesafeli Otokorkuluk Uygulama Alanları

Basit mesafeli otokorkuluk trafik kazası riski normal olan yollarda tercih edilir.

  • Düşük çalışma genişliği sayesinde sürücünün güvenliği sağlanır.
  • Dikme aralıklarının azaltılması ile çarpma nedeniyle oluşan dinamik ve statik deplasmanlar düşürülebilir.
  • Esnek ray sayesinde çarpma esnasındaki hareket enerjisi emilir.
  • Dikme ve ray sistemi arasında sağlanan mesafe daha yüksek enerji emilmesine olanak tanır.
  • Bölünmüş yolların orta refüjüde , refüjün sağ ve sol tarafına kurulabilir.
  • Yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1-2) bir oto orkuluktur.
KATALOĞUMUZ
HakkımızdaYenteYente Makine A.Ş.
0312 354 73340312 354 7388