YenteYENTE MAKİNE A.Ş.ENG0312 354 7334
Basit Mesafeli Otokorkuluk
Yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1) bir oto korkuluktur.

Basit Mesafeli Otokorkuluk

Basit Mesafeli Otokorkuluk

Basit Mesafeli Otokorkuluk Özellikleri

Basit mesafeli otokorkuluk Avrupa Standartlarına (EN-1317) göre yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1) bir oto korkuluktur.

  • Güvenlik gereksimine göre dikme aralıkları 1.33, 2.00 veya 4.00 metre olabilir.
  • Sigma dikme boyu 1900 mm'dir.
  • A tipi otokorkuluk rayı kullanılır.
  • Rayın yerden yüksekliği 750 mm'dir
  • 10000 kg'lık yüklü kamyonetin 70 km/saat hız ve 15° çarpma açısı ile dikme aralığı 2.00 metre olan otokorkuluk sisteminde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 1.7m (W5)'dir.
  • 10000 kg'lık yüklü kamyonetin 70 km/saat hız ve 15° çarpma açısı ile dikme aralığı 1.33 metre olan otokorkuluk sistemde oluşturabileceği maksimum enine deplasman (çalışma genişliği) 1.3m (W4)'dir.
  • Çarpma şiddeti seviyesine göre A sınıfındadır.

Basit Mesafeli Otokorkuluk Uygulama Alanları

Basit mesafeli otokorkuluk trafik kazası riski normal olan yollarda tercih edilir.

  • Düşük çalışma genişliği sayesinde sürücünün güvenliği sağlanır.
  • Dikme aralıklarının azaltılması ile çarpma nedeniyle oluşan dinamik ve statik deplasmanlar düşürülebilir.
  • Esnek ray sayesinde çarpma esnasındaki hareket enerjisi emilir.
  • Dikme ve ray sistemi arasında sağlanan mesafe daha yüksek enerji emilmesine olanak tanır.
  • Bölünmüş yolların orta refüjüde , refüjün sağ ve sol tarafına kurulabilir.
  • Yüksek tutma seviyesi sınıfında (H1-2) bir oto orkuluktur.
KATALOĞUMUZ
HakkımızdaYenteYente Makine A.Ş.
0312 354 73340312 354 7388